З 15 березня управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації оголошує відкритий творчий конкурс на створення бренду Луганської області.
Як зазначила начальник управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Марія Борзенко: «Брендування територій – розповсюджена практика в європейських країнах, яка дозволяє створити в свідомості людей образ про місто чи регіон, що легко упізнається та запам’ятовується. Це ні в якому разі не заміна існуючої офіційної символіки області – гімну та гербу. Геральдика статична та консервативна, а ми б хотіли, щоб у роботах учасників конкурсу був відображений сучасний, динамічно змініючийся образ Луганщини. При цьому бренд повинен формувати позитивне відношення до нашого регіону».
За умовами конкурсу, бренд Луганської області повинен складається з двох елементів: графічного зображення (логотипу) та вербального компоненту (слогану). У конкурсі мають право брати участь юридичні та фізичні особи та авторські колективи.
Строки проведення конкурсу – з 15 березня 2012 року по 26 жовтня 2012 року, кінцевий термін подання конкурсних робіт на участь у конкурсі – 15 вересня 2012 року.
Конкурсні роботи можна надіслати на адресу: пл. ім. Героїв Великої Вітчизняної війни, 3, каб. 435, м. Луганськ, Україна, 91016 або в електронному вигляді на e-mail: politika@loga.gov.ua. Учасник може подати необмежену кількість заявок.
Переможець Конкурсу нагороджується дипломом та грошовою премією у сумі 10 тисяч гривень.
З підбіркою прикладів брендів інших територій Ви можете ознайомитись на сторінці управління в мережі Facebook.
Родченко Юлія